lørdag 19. april 2014

OL huer og litt til.....

Eg må bare innrømma det, det vart storproduksjon av OL huer...
ja, eg veit eg sa eg ikkje skulle lage slike huer.....
Vel, etter ei bestilling vart det nokre få, 
etter andre bestilling "tok det heilt av"
.
 1, 2, 3, .... eg har visst kome heilt utav teljinga,
nokre har allerede fåt ny eigar..
- eg har brukt fleire typer babyull, lanett og sisu..
Det vart nokre i andre farger
og litt restegarn
 - mitt neste prosjekt er Angry bird huer.
det vil sei, eg har allerede begynnt og rekt opp fleire gonger
 - eg får ikkje det til etter mønsteret eg har kjøpt,
huene vert altfor store og vide....
 - så no har eg tenkt å bruke OL hua som utgangspunkt og lage mitt eige mønster...
Kva som kjem i produksjon etter desse huene, det er ikkje godt å vita,
men eg skal iallefall ikkje sei at eg aldri meir skal lage OL huer........

3 kommentarer:

  1. Det var litt av en produksjon! Jeg hekla kun to. De er jo fine disse OL-luene, men det spørs hvor lenge de holder seg populære.
    Lykke til med neste prosjekt, og fortsatt god påske!

    Klem

    SvarSlett
  2. Du verden for en produksjon! :)

    SvarSlett
  3. :-) Ja kanskje lurt å lage sinde egne mønstre da får en det som en vil. Har laget en del av ol-luene jeg og samt angrybird etter egen fantasi med utgangspunkt i ol-luene. :-)

    SvarSlett