onsdag 9. desember 2009

"Look a like"

hua frå VM i Alpint 2009
I bloggen lille rosin's quilteri fann eg oppskrifta til hua.
I denne fine bloggen kan ein få mange idear.
..
Eg har strikka huer
til mor og dotter


og til tre lystige damer.....
....
Huene var enkle og greie å strikka, og arbeidet var unna på eit par dagar.
Eg bruka garnet Freestyle frå Dalegarn og pinner nr 4.
....
sjekk bloggen til lille rosin,
kan henda du finn ein ide eller to
som du kan bruka til julegaver i år.
..
Ha ein fin adventstid.

1 kommentar:

  1. Så mange av luene du har strikket. Jeg ble virkelig imponert over sokkeproduksjonen din. En slik tålmodighetspröve ville jeg aldri bestått.
    Koselig å hilse på deg og takk for besök hos meg.
    En riktig fin förjulstid önskes til deg og dine
    Lille Rosin

    SvarSlett