tirsdag 1. september 2009

Sokker

Til jul eit år, sette eg igang med eit stort sokkeprosjekt.....
alle vaksne fekk kvar sitt par med slike sokker

når eg bare fekk dreisen på det, gjekk det ganske fort

på mønsteret var det kun to størrelser, dame og herre
eg hadde lyst til at barna skulle få noko liknande, og tok utgangspunkt i eit par barnevotter
laga same stripene i sidene som på dei store sokkane,
og brukte så mykje av vottemønsteret
som eg måtte ha, for å få nok masker.

om du har lyst å strikka sokkar, så trur eg dei heiter russesokker...
(opprinnelig frå Russland - om eg ikkje tek heilt feil)

3 kommentarer:

  1. Så fine og så mange :) Eg har litt "angst" for oppskrifter, men tenke ein får det litt inn i fingrane når ein lage så mange.

    Ha ein fin dag, og takk for komentar på bloggen min. Oddbjørg

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentaren inne hos meg. Det er så hyggelig når noen "nye" dukker opp:)
    Det setter jeg stor pris på.

    Det var flotte sokker må jeg si og så mange!!!
    Imponert:)

    Gryteklutene du har under her har jeg og strikket - veldig enkle (som du sier) men gode.
    Men det var en lur ide å bytte om på fargene midtveis, det har jeg ikke gjort, men det vil jeg gjøre neste gang jeg strikker slike.
    Takk for tipset!

    SvarSlett
  3. Ja dette er en enorm jobb. Jeg står totalt i skyggen med mine minivotter.
    Jeg strikket dem på pinne nr 2.
    Nå stuper jeg i seng.. Natt her, morgen hos deg.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett